natt

jag lyssnar på nick pitera som sjunger:
http://www.youtube.com/watch?v=xuVxOqoML4c

jag försöker att inte sjunga så högt så annika hör mig :P
för hon vill nog sova & inte höra mig tror jag :) 

I'm already gone.

idag känner jag mig bättre, jag var med på jazzen och övade på koreografin idag. 
sen har jag, anna, rebecka & pernilla varit & handlat efter skolan. vi handlade ingredienser till kladdkaka som vi ska ge till maja som fyller 19 på fredag! så vi ska fira henne lite imorgon! så behöver man något gott att äta. (: 

så vi bakade nyss klart typ, nu ska man väl försöka sova. kan dock bli lite svårt för jag är speedad på naturgodis ;D
men hä gör la inget, vi går ju bara till fem imorron! ;D

godnatt alla goa göbbar! 
POFF

jag vill ha helg nu, jag vill till stockholm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0