sötZandra

jag befinner mig just nu i Emmaboda!
här har jag aldrig varit förut.
men nu är jag här & hälsar på Zandra.
vi har det väldigt mysigt! :) som alltid.

igår var vi till Kalmar en sväng.
det var en mysigt mysig stad.
vi gick runt & shoppade.
jag shoppade för alldeles för mycket :P
men jag hittade rätt najs grejer iaf <:

sen när vi kom hem så öppnade vi en vinflaska :)
vi fortsatte med cider & började laga kycklinggryta.
det gick finnemang & maten blev väldigt god!

kvällen fortsatte med mycket prat, mer cider, spel & massa mys!

idag är vi en aning sega men snart ska vi gå iväg & hyra en film & införskaffa lite godis!
det passar bra en dag som denna!

jag blir kvar här i Emmaboda en natt till!
för det var så jävulskt dyrt att åka hem idag.
så jag får missa lite i skolan imorron, men vi har inte så mycket viktigt ändå på måndagar.
men jag lär plugga lite för vår redovisning på tisdag iaf!

POFF! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0