äntligen.fredag!

idag hade vi balett på morgonen, det var grymt skönt att vara tillbaka & var med en hel dag i skolan. annars har jag mått lite sådär & inte orkat med hela dagen. & själva lektionen var väldigt kul! blev svettig som attan på stångskolan, det var kul & gick bra :) 
vi fick gå ihop två & två och om varannat sitta & titta på varann när vi gjorde en övning. sen skulle man säga så mycket positivt man kunde komma på om den andras utförande. då fick man en bra kick! 
diagonalerna gick inte helt bra men det var kul ändå (: 

sen hade vi anatomi med Anna, mycket mysig lektion, vi gick igenom våran uppvärmning vi gjort innan lektionerna & hur det gick. pratade om vad man åt & hur länge man höll sig på maten & vad som var bra att äta hit & dit. :) 
det är trevligt att gå igenom sånt & få lite tips osv. 

nästa helg ska vi ha en föreställning i en trädgård i marieberg. så det sista vi gjorde idag var att åka ut till trädgården & gick igenom hur allt skulle utföras. det kom en & annan regnskur på oss men jag hade i alla fall paraply med mig! 

nu har jag duschat & värmt upp mig från vår tur. 
så nu sitter jag & softar i soffan en stund. 
vi tittar på ett avsnitt av sex and the city.
snart ska jag gå & sminka mig & packa sen far jag till stockholm kl fem (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0