boda borg

idag har danslinjen & danshandledarlinjen varit i karlskoga och varit på boda borg! 
där har jag aldrig varit men det var riktigt kul.
jobbigt var det också, man klättrade i taken, väggar, stänger.
allt möjligt fick man göra.
men jag skulle rekommendera det till andra!
kul att prova på.
kostar 100 kr för två timmar och 150 kr för en hel dag. :)

nu är man ganska trött efter denna dag.
jag blev väldigt trött i armarna av all klättring. haha.
få se hur man mår imorron när man vaknar. :P

så nu blir det en dusch och sen sova!
ska blir skönt, jag lär somna rätt bra.

imorron har vi balett & modernt.
sen ska jag ha samtal med Carina.
efter det ska min grupp plugga på vår redovisning på tisdag.
sen drar jag till storstaden över helgen! :)

goodnight everybody :D
POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0