day1week3

hej hopp.
jag har överlevt första dagen på den trejde & första riktiga skolveckan vi har.
det gick segt till en början. var himla trött imorse. 
så min tro över att vi inte hade dans idag krossades snabbt. vi hade modernt idag, var helt okej ändå men jag var inte så fokuserad kände jag. men det gick ju det också. sen har vi mest suttit och lyssnat på politiker som varit här och babblat. jag vet inte om jag blev så mkt klokare på det faktiskt.
efter det var det dags att dra på sig joggingskorna. vi skulle ut med klassen & springa på ett spår i skogen. & det tog emot ganska mycket det med. jag är inte så himla bra på att springa. det är ju så jävla jobbigt :P men det gick bra det också, jag & annika sprang & gick i intervaller.. blev iofs mest gå & prat men ändå. vi sprang en del :D det var behagligt väder så det var rätt soft ändå. men nu är man trött i benen i alla fall. några från elevhemmet skulle ner till coop & handla, jag hade sagt att jag skulle med men nu orkade jag inte :P annika tog sin cykel ner & var snäll nog att köpa tomater & mjölk till mig :) så jag kan göra lite pestopasta med tomater & bacon. mums. så nu sitter jag & inväntar henne, min mage är ganska tom just nu. men snart så :D 

sen blir det väl att försöka plugga lite, jag & två andra har redovisning på dansen på medeltiden imorron. vi är väl inte precis så förberedda som vi skulle ha varit. blir svårt när två bor på samma ställe å andra i Karlstad, men nu är det som det är. & det går säkert bra imorron ändå, annars är det så. 

jag har i alla fall haft en himla bra helg i stockholm med mr J. :D
vi har inte sysslat med så himla mycket, mest softat & myst. 
men det är uppskattat när man tränar hela veckorna annars.
få se när jag kommer till stockholm nästa gång.
förhoppningsvis snart, det kändes tråkigt att åka därifrån igår.


POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0