dröm

strax innan jag vaknade så drömde jag att min systemkamera gick sönder.
jag stod här vid fönstret och skulle ta kort, så slutade den helt fokusera.
hur irriterande som helst, så när jag vaknade så var jag väldigt missnöjd :P
för jag blev ju såklart arg att den inte funkade.
så jag var tvungen att prova min kamera nu så att det inte var på riktigt. (:

men sen när jag klev upp ur sängen så hade jag typ ingen balans.
det var jätteskumt, jag vinglade runt här inne..
jag kunde inte gå rakt, jag har inte varit med om nåt liknande förut.
det gick ganska snabbt tillbaka till vanligt men jag kunde vingla till lite då & då.
få se hur det går på baletten nu som vi har först bara :P



ha en bra dag alla :) POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0