friday

härligt med fredag! 
imorse hade vi balett som första lektion. 
då såg jag såhär söt ut: 



så här ser jag ut ganska ofta. 
osminkad, tuffsig i håret & iklädd träningskläder. 

i helgen ser planen ut som såhär, idag ska jag & viktoria gå ner till coop & handla lite senare, jag vill handla godis till idol ikväll :D plus lite annat, mjölk tar slut väldans fort. sen som sagt, blir det väl idol att titta på ikväll. kanske nån film också, vem vet, vi fick ju låna en del av hanna iaf :) 
imorgon var min tanke att jag skulle gå ner till jc & prova lite kläder & se om jag hittar nåt skoj! fördriva dagen med nåt kul. marie ville att jag skulle sminka henne imorron med så det ska vi väl hinna med :) runt kl fem ska vi dra ner till china garden ett par stycken tjejer plus annikas snubbe & alla andra som vill hänka på! efter det kl 19 så ska vi på en teaterföreställning :) Allra käraste syster. det ska bli kul att se. 
söndagsplanen är att tvätta, städa i mitt rum, baka morotskaka! 
annars vet jag inte :) räkna ner dagarna tills nästa helg då jag far till stockholm igen. :) 





jag har shoppat tossisar när dance&gymshop var här! :D

Kommentarer
Postat av: jessica

du bara pyser till stockhol hela tiden :D

2010-09-10 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0