härliga söndag

god morgon!
jag vaknade till liv för en timme sen kanske, lite mer..
för igår delade jag & hanna på en flaska vin & drack två cider, så då brukar jag vakna rätt så tidigt. inget ovanligt.
men jag är ruggigt trött.. och seg :D 
men det gör inget, ska inte göra så mkt ansträngande idag.
tvätta kl tolv, thank god. det behövs, har inget rent typ :P 
sen ska vi väl vandra till stan å handla lite sen..
& kl tre kommer det folk till elevhemmet för vi ska pyssla & fika.
så vi ska köpa lite fika & sånt där som man kan behöva (: 

annars är det bra med mig, lite ont i axeln från i torsdag då vi julade på jazzlektionen :P
det är kul att jula men jag insåg att jag bara kan jula från höger sida :P
vi gör ju diagonaler från höger & vänster sida. & på vänster sida så gick det absolut inte.. jag fattade det inte, jag kunde inte jula från vänster sida :P det har aldrig slagit mig att man alltid jula från en sida förän då :P det var skumt! 

nej nu ska jag nog glo på nån film tills kl tolv! 
POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0