idag

första delen av dagen gick bra, det var roligt! 

sen kom jazzen & det gick åt helvete igen.
jag fattar inte varför jag inte klarar av diagonalerna.
jag kan ju dom egentligen.. ens energi går verkligen ner i botten när det blir fel om & om igen.
sen var humöret på medel under fysiska teatern. sen kom ja, bankes dans. 
som jag typ aldrig haft nog energi för att plocka upp ordentligt. så idag var vi typ fem pers som var med så man blev liksom blottad. men jag hängde med så gott jag kunde & orkade i alla fall. sen tog han fram speglarna (vi är vana att dansa utan speglar) & då såg man hur man såg ut & hur efter man typ var.. det blev inte så mkt bättre av det. 

nu när jag kom hem & hade duschat så gick det inte att hålla tillbaka.. jag blev ledsen. men det var skönt också på ett vis. bara få vara för sig själv här i mitt rum. lyssna på min favoritmusik på spotify & bara vara. 
nyss kom söta maja förbi & frågade om jag ville vara med & se nåt avsnitt av sex and the city med dom. men jag känner inte riktigt att jag vill umgås med folk just nu. jag ska samla mig lite & sen boka tvättid, göra mat.
sen får vi se vad som händer. 

borde väl planera lite på min sminkklass som jag ska ha imorgon. men det får lösa sig. orkar inte tänka mer. 



POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0