långdag

idag har det varit en riktigt lång dag.
jag var inte riktigt med & fokuserad på baletten som vi hade först imorse. men det gick helt okej ändå. sen efter det var den danshistoria där vi tittade på redovisning & gjorde våran egen. det gick också helt okej, de i klassen verkade ju gilla vår redovisning i alla fall. 

efter lunchen var det jazz. det gick sådär faktiskt. man tappar lusten när det inte går så bra men sen kom jag igen lite i slutet i alla fall. det gick bättre med diagonalerna. ^^

sista schemalagda lektionen var fysisk teater & det var kul! vi fick lära oss att separera olika kroppens delar. använda kroppen före ansiktet & ansiktet före. svårt att förklara. :P

efter skolan så hade vår klasskompis banke en egen lektion. som var från kvart över fyra till kvart i sex. det var rätt mkt hiphop & det gick snabbt. det var riktigt kul. men jag hängde inte med speciellt mycket, var trött så det var lite svårt. men nu har vi äntligen slutat & jag har fått i mig mat. känns bra. nu ska vi se på idol som börjar snart :D 

jag tänker en del på dalarna nu. jag saknar det.
jag saknar mamma, rickard, jessica, alex, dansen på kfum, cattis, kfum klasserna, cykla med alex, coco thai, mammas hammock, mammas mat, chips, godis, min lägenhet, alex lägenhet, alex säng, borlänge, säter, falun, kupolen, folket på jula, se på himym med alex, säterfolket!

osv .. <:

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag saknar dig hela tiden.

Vem ska jag dela allt roligt med nu? När du inte finns här 10minuter bort.

En portion från Cocothai är för mkt!

<3

2010-09-07 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0