love the way you lie

åh härliga måndag. 
nu skojar jag inte :D
det har varit en skön måndag.
det började med att jag & maja hade uppvärmning tillsammans innan den moderna dansen. det gick svinbra. kul att göra tillsammans. sen har vi haft massage efter lunch :D mycket uppskattat. 
tillsist idag så var vi ute och cyklade i 40 min, jag & några till tjejer. för att sen komma tillbaka & ha styrka och street tillsammans med klasserna DL & DHL. så det har varit en skön dag i skolan. var skönt att vara med hela dagen & på alla lektioner. men imorron kommer jag nog att ha träningsvärk, efterlängtat, jag gillart. :D 

jag hittade även guitarhero igår här i uppehållsrummet när jag kom hem & blev riktigt glad. så det har jag spelat lite idag med killarna :P när annika var klar med sitt så tog vi en ganska lång sväng på coop & handlade. cyklade hem i den kalla eftermiddagen & i duggregn. hungriga men vi kom hem tillslut :D 

då gjorde jag & hanna käk! och la oss i soffan & kollade på halv åtta hos mig. tände en massa ljus & bara hade det gott. då kändes det riktigt mysigt & skönt att vara här ändå. även fast det fortfarande känns konstigt att säga hem om detta ställe än. 

men det jag skulle komma till egentligen var att nu när jag gick in hit på mitt rum så såg jag en liten låda som satt i en kontakt i väggen här utanför. jag hade sett den tidigare idag men inte reflekterat över den. nu slog det mig att det kanske var den nya routern eller vad det nu heter, så vi andra här borta också kunde få kontakt med det trådlösa internet. & det var det tydligen för nu kan jag ostört surfa här inne. :D det gillar vi!
det gör att man ligger här å surfar ist för att sova som var planen från början :P
som tur så dör mitt batteri snart så jag kan inte surfa så länge till, haha!

imorgon har vi en lång dag, vi slutar kvart i sex. men det gör inget, jag ser fram emot det. skönt att vara igång igen!

POFFnighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0