morgon

igår ställde jag klockan på tjugo över sju. 
vi ska gå & äta frukost halv åtta.
då tänkte jag att jag skulle sova fram tills dess.
tror ni att jag lyckades?
nej så klart inte, jag vaknade tjugo i sju ist.
jag har hört att sömn är överskattat.
det kan jag intyga om, på morgonen i alla fall :P



nu sitter jag här i uppehållsrummet! 
där det finns internet, yäy. 
ingen har kommit upp än.
ganska skönt att sitta här själv & lyssna på lite låg musik. 

idag ser vårat schema ut som följer:
- balett
- danshistoria
- lunch
- jazz
- fysisk teater

det känns som att man kanske kommer vara lite trött efter dagen.
men det gör inget, bara dagen kommit till sitt slut nån gång. 
efter skolan så ska vi ha en till dansklass kom jag på.
en i våran klass har satt ihop en egen korreografi som vi får vara med på.
& det är klart man vill det, se vad han gjort för något :) 

POFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0