natt

igår var det idol.
vi satt tolv tjejer i uppehållsrummet & tittade!
det var väldigt mysigt tycker jag.

i slutet av idol så började jag & hanna prata film. sen slutade det med att jag hängde med till hennes rum för att se hennes fina filmsamling som hon hade med sig. det fanns mycket bra & jag lånade några till i helgen, för hon skulle ändå inte vara här. men det slutade inte där, vi blev kvar där uppe på hennes golv. vi bara pratade på om allt möjligt. om skolan, om elevhemmet, om hennes familj, om min familj, om film, om serier, om förhållanden osv osv. det blev en himla massa babbel & det var riktigt trevligt. helt plötsligt så började klockan närma sig tolv. (tåls att tilläggas att jag aldrig varit uppe till tolv på det här stället för alla lägger sig kl tio typ) men vi hade det himla trevligt i alla fall. jag gillar hanna, henne kunde man prata med det mesta om! väldigt klok & intressant person. 

så när jag väl kom ner till mig så ringde jag mr J för han trodde väl jag hade dött för att jag inte varit tillgänglig på telefonen de senaste tre timmarna. :P 

klockan hann väl bli ett ungefär innan jag somnade. & nu gick jag upp kvart över sju. vi har nyss ätit frukost & ska snart dra till aulan för en lång dag. jag har fortfarande ont i halsen så det blir att sitta & titta bredvid med maja som också är sjuk. dagarna blir ungefär dubbelt så långa när man inte själv kan vara med utan bara kan sitta & titta. men det är rätt skönt att få vila lite nu också. men tråkigt. 

aja, nu ska jag gå & göra mig redo. idag har vi kör för första gången. wish me luck. xD

POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0