noenergy

det märks att det är höst nu.
det är ruggigt så fort man kommer upp ur sängen.
kallare, folk är sjuka, ser trötta ut.
ingen är speciellt pepp.

eller det kanske bara är jag just nu. 
jag har inte ont i halsen längre.
nu är det mer i näsan i stället. 
men jag känner mig inte pigg idag.
så jag vet inte hur jag ska göra om jag ska vara med & dansa eller inte. 
det känns som om jag är med på första lektionen, baletten så kommer jag bara bli tröttare. fast jag kanske blir piggare om jag får komma igång. svårt att veta.. 

schemat idag är: 
balett
danshistoria
jazz
fysisk teater
extra danslektion med Banke

lång dag alltså, vi slutar kvar i sex idag. 
det känns som om man är med hela dagen så kommer jag vara helt slut vid dagens slut. 
men nu ska jag väl kanske inte bara sitta här och klaga. det är väl inge kul. 

jag kan ju säga nåt mer peppande. 
idag tänkte jag bjuda min lilla granne, Annika på mat! (om jag orkar vill säga xD) 
jag hittade äntligen creme bonjoure (eller hur det nu kan stavas) med smak av vitlök & örter. 
den har jag letat efter sen jag kom hit. nu hittade jag den på coop. vet inte vart jag har letat innan. 
men att blanda ihop den med pasta, bacon & ärtor är himla gott. 
så nu tänkte jag bjuda henne på det (: 
hon kände sig lite krasslig & hängig idag så det kan ju vara passande. 

sen börjar vi nästa oss helgen. på fredag åker jag till stockholm. 
ska försöka skaffa mig lite energi därifrån (: 

ha en bra dag alla! det ska jag försöka att ha! 
POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0