rain

idag regnade det på oss när vi skulle dansa.
så vi gjorde bara dansen en gång.
men det gick bra & var rätt kul ändå. 

sen gick vi & shoppade lite på marknaden.
jag köpte en liten blomma, citronmarmelad med honung, blomkål & morötter. 



nu är vi tillbaka på elevhemmet.
jag har städat här i mitt rum lite.
funderar på att möblera om.
men vi får se!

snart ska väl jag & annika göra lite fiskpinnar & mos.
det var länge sen.
jag tänkte att jag skulle variera mig lite.
har ätit pasta, pesto, bacon, tomater & fetaost ett par dagar i rad nu :P
haha. men det är så lätt att göra & ha som matlåda! 

här kommer lite bilder från dagen! 
så min blogg inte bara består av text ^^


vi väntade inne i ett växthus. då passade jag på att fota lite fina blommor :D


det fanns hur många som helst av dessa fantastiska orkideér!


dom var kul att ta kort på. 


Maja! (: 


våra lärare står där borta och lurar. 


Samathas kille, Samantha & Banke! :) 


kort uppvärmning i växthuset :P


man får dansa i rabatterna :D haha.


Pernilla & jag (: 


Anna! Regnigt med mysigt var det ändå! 


Sofia handlar honung! 



vi dansade bara vår dans en gång för att det regnade. 
men det var ändå kul att få vara där. 
nu ska jag nog joina resten av folket i uppehållsrummet!

POFF.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0