slut

dagens låttips: 
Megdeth - Die Dead Enough

jag kom precis ut ur duschen efter en låång dag fylld med dans. 
så slog jag på lite musik & så kom denna härliga låt på.
jag blev så glad. jag tog den lilla energin jag hade kvar till att dansa ut min glädje här i mitt rum.

ja en lång dag... vi hade modernt imorse, det gick bra & vi övade även lite på föreställningen som vi har imorgon & på lördag i mariebergs trädgården där det kommer vara en honungsfestival i helgen. vi hoppas bara på att det inte regnar på oss :)

sen hade vi musik, det var helt okej, vi tittade på noter & taker & grejer. jag hängde inte helt med men det var rätt intressant ändå. man försöker hänga med fast det är precis före lunch. :P det märks på energin i klassen, haha. 

efter lunch hade vi balett! det gick också bra, trots att jag hade mensvärk, det var inte det roligaste jag varit med om :P men det var bara att köra på ändå & se glad ut :D därefter hade vi den fina kören ;D jag var ovanligt pigg då fast jag inte hade nåt med mig att äta mellan klasserna. så det gick bra där också. jag börjar gilla att vara med & sjunga.

tillsist var det jazz med våran balettlärare. den lektion hade jag inte varit med nåt på innan så jag var lite förvirrad men det var kul ändå, jag hängde med rätt bra ändå. det var en riktigt kul korreografi. vi ska visa upp den dansen på höstfesten som är i oktober, det ser jag fram emot :) den var lite 30-tals jazzaktig! sånt är alltid kul.  

nej nu är det dags för MAT! 

poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0