surf innan lunch

idag har vi haft balett.
det var mysigt.
jag fick beröm av Anna. 
då blev jag glad. 

nästa lektion var danshistoria.
då lyssnade vi på redovisningar.
vi fick sluta tidigare.
så nu sitter jag här i mitt rum & surfar lite i väntan på att vi ska få komma in i matsalen för lunchen som öppnar kl 12. idag får vi fisk, det ska bli mycket gott, nu behöver man ny energi.

efter lunch har vi jazz, fysisk teater & sen Bankes danslektion!

när jag slutat idag så ska jag väl förbereda lite för min eventuella lektion imorgon. rebecka kände sig inte förbered för sin så jag tänkte att jag kan ju hoppa in då. vi ska sminka varandra lite på min lektion. det fixar vi nog imorron. 
wish me luck. 

POFF

jag saknar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0