kväll/dag

igår hade jag en trevlig kväll nere hos Cc på hennes rum. 
vi sydde ihop lite kläder som det var hål i :P
snackade och käkade karameller :D 
världens bästa Rebecca! 
du fick mig på bättre humör och fick mig att tänka på nåt annat!
så jag kunde somna gott, vilket jag gjorde. 
jag sov himla gott inatt. fast trött är jag fortfarande :P

idag är det generalrepetition!! 
det är ingen lek, nu är det på allvar. 
vi ska köra hela föreställningen från början till slut. 
det vill säga;

Reli Reli Soamna Mian
Blunder Landet Z
Nummer 15
Avslutnings dans med alla tre grupperna. 

det kommer bli väldigt spännande att köra igenom allt. 
och det kommer rocka. 
nu är det bara att vakna till liv.
en till dag på teatern, 09-18 ^^ 

POFF. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0