lång dag

jag hoppas att denna måndag (som inte känns som måndag utan tisdag) tar slut fort.
jag ska strax gå till skolan, balett är första lektionen.
men jag kommer inte vara med för jag är fortfarande sjuk.
denna dag slutar dock inte förän kl 22 för grupp 2 idag. 
vi ska repa på christinateatern och sätta ljuset för vår föreställning.
så det blir en lång dag även idag. 
hoppas jag överlever iaf :D
men det ska bli kul att sätta ljuset.
det gör så himla mycket för att få fram känslan.

igår önskade jag bara att jag kunde slå av alla tankar i skallen.
jag kunde ju inte sluta tänka på saker när jag skulle sova.
och då är det inte så himla lätt att somna.
jag gillar inte när min planering spräcks.
när man viste vad man skulle göra och sen försvann det och blev tomt ist.
men hoppas att även det löser sig snart.
så jag kan slippa tänka på't. 

nej nu börjar jag om 6 min.
got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0