meep

jag känner mig som en gammal tant för jag har typ ont överallt.
speciellt i ryggen och fötterna. 
och det känns som att det enda som kommer ur min käft är saker jag klagar på.
stackare som bor här med mig. 
jag har känt mig så himla bitter hela dagen idag.
jag hatar att inte veta vad som ska hända.
jag hatar att inte kunna planera.
det håller mig vaken om nätterna. 

men jag hade i alla fall en jävligt trevlig eftermiddag på teatern med bästa grupp 2!!
det gick himla bra att repa idag och jag tycker så jävla mycket om er! 
ni är bäst och det är så himla sorgligt att vårt projekt är slut snart.
det gör ont men är så underbart ändå.
på lördag efter föreställningen så kommer alla vara så uppe i alla deras släkt och vänner som är där och har tittat. alla kommer splittras och vissa kommer åka hem direkt efteråt sen kommer Reli Reli Soamna Mian vara borta. 
vi kommer inte visa upp den igen och det kommer antagligen vara sista gånger jag gör något liknande. 

"It's been so long since I have seen you, 
I can hardly remember your face anymore"

den här låten går om och om igen här hos mig
Marketa Irglova and Glen Hansard – If You Want Me


finaste Anna!

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0