säter

jag hann inte vara på stan i säter mer än säkert tio minuter innan jag såg folk som jag gått i skolan med. 
ena var en kille som gick runt med ett litet barn, efter en stund så såg jag ju at jag hade gått i högstadiet med den personen. först såg jag ju mest den lilla flickan sen såg jag ju att jag kände igen honom, det var lite skumt. 

sen när jag hade handlat på ica och skulle gå ut så såg jag en tjej som jag också gått i skolan med, som jag inte känner så himla bra, men där kom hon med sin snubbe som hon varit tillsammans med länge. 

det känns konstigt att vara här igen och det kommer bli ännu mer konstigt att bo här efter skolan är slut. 
för här får alla folk barn, alla folk som är i min ålder som jag känner igen. dom skaffar barn, gifter sig och är tillsammans här i säter resten av livet känns det som. det verkar inte så himla roligt tycker jag. 

nej, nu ska jag duscha och bli av med alla hårspray som jag har i håret sen igår! 
poff !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0