teatern

det var en lång men trevlig dag på teatern! 
alla grupper hade genomdrag med ljus.
sen klockan halv fyra var det dags för generalrepetitionen. 
det gick bra det. men var lite pirrigt.
det känns som att vi är redo för premiären imorgon. 
men nog känns det konstigt.
bara tre föreställningar till, sen är det slut. 
jag säger det igen, skönt men sorgligt. 

men efter skolan idag så gjorde jag mat.
och jag gjorde faktiskt potatismos fast jag var trött och hungrig. :D 
även extra mat så jag har till matlåda imorgon. 
jag har gått en sväng till nyöppnade maxi med Cc. 
jag har tvättat, duschat & bäddat rent i sängen.
så det känns som en effektiv dag. 
och jag kommer förhoppningsvis sova ruggigt bra i min rena säng. 
det kan behövas, då jag ska gå upp kl halv sju imorgon. 
vi ska vara på teatern kl 08.00 imorgon. 

första föreställningen är kl 10.00
andra är 13.00 ^^ 

eftersom vår grupp är först så kommer vi stå på scenen kl 10 imorgon.
premiären, here we come!
som vi har jobbat för detta! 



scenen är tom nu, men snart smäller det! we're ready. 

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0