annika

andra stoppet

runt klockan fyra så stannade tåget i linköping!
jag väntade på att annika skulle hoppa av en buss från jobbet.
sen promenerade vi hem till deras nya "tillsvidare-lägenhet".
vi bytte om lite kläder & sen tog vi våra cyklar..
magnus tog sin och jag tog annikas med henne på pakethållare.
vi rullade genom linköping till vi kom till en thairestaurang som hette nåt :D
ett mycket mysigt ställe där man kunde sitta på golvet å äta om man ville.
vi ville sitta vid bord ;P
vi drack thailändsk öl, chang och singa, mycket gott var det.
och maten var god men som vanligt så får man asmycket mat.
så det var bara magnus som åt upp sin mat.
jag & annika jobbade på det bra länge men lyckades inte.

men skulle annika iväg på ett möte på sitt nya jobb så jag &
magnus vandrade hem till dom igen, slog på guitarhero och lirade en stund! :D
det var himla roligt, det var länge sen jag spelade det så jag var nöjd.
sen när annika kom hem en stund senare så slog vi på en film, Coraline.
det var en animerad film som var väldigt speciell men bra ändå :D

jag sov på soffan inatt, men den var skön.
jag drömde att jag träffade dave mustiane & fick hans autograf.
jag blev lite missnöjd sen när jag vaknade & insåg att det inte hänt ;/

nu har annika & magnus åkt till jobbet.
så jag chillar hemma hos dom än så länge.
om två timmar ska jag väl dra mig ner mot stan.
jag ska ta ett tåg till norrköping för att träffa på cc! :)
trots att hon är sjuk, men det stoppar inte mig.

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0