centralen

tjo.
här sitter jag å gäspar på centralen i stockholm.
har varit här för att ansöka om visum.
det gick inge vidare alls.
det var tydligen fel utdrag från polisen.
sen ville hon också se skolans profil.
vilket både jag och Håkan blev väldigt förvirrad av.
men nu är det som det är.
tåget hem går om 40 minuter.
jag hann precis till centralen för att se det tidigare tåget åka iväg. 
det som gick 09.45 rullade iväg när jag kom ut på perongen.
himla bra dag både idag och igår..
nej, jag är inte bitter!
blir en ny sväng hit igen nästa vecka.

när jag kommer hem så ska jag krascha i sängen.
se ett par avsnitt av entourage och antagligen sova lite.
sov inte så himla mycket inatt så mina ögon svider.

nu har jag väl klagat färdigt för idag.
jag kan berätta lite roligare saker ist.
jag körde bubbla igår en liten sväng!
jag ska över till susanne och buzza ikväll!
jag ska få åka motorcykel med pecka!

over and out!
POFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0