expired.

jag har varit utan internet i en vecka ungefär.
så därför inaktiviteten. 
men nu är jag tillbaka.
på modem, tjoho!

har inte hänt så mycket häpnandsväckade förutom en sak.
det är det gjort.
det finns ingen återvändo.
jag åkter till Thailand den 12e september.
kommer tillbara till Sverige den 20de december.
& vi kommer att betala 4.700 för att flyga fram & tillbaka till Bangkok.  

så då vet jag iaf vad jag ska göra i höst.
efter det är planen blank. 

jag är förbannat trött.
och att jobba idag var inte kul.
så jag ska lägga mig i min säng snart!
se nåt avsnitt Entourage som vanligt.
sen lär jag nog däcka ganska snart. 

schema:
onsdag: jobb 11.45-20.15
torsdag: ledig, ta hepatit spruta. 
fredag: jobb, någon bra tid
lördag: 12.00-16.00
söndag: 12.00-16.00
måndag: ledig

( sen har mitt bankkort gått ut och jag har inte fått något nytt, go handelsbanken. så jag kan inte handla något men det är väl bra så jag spar på pengarna till sen. men som tur är så hade alex tid att komma och luncha med mig, aka betala mat åt mig <3 :D )

POFF


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad jag vet så måste du själv kontakta banken när ditt bankkort har gått ut. Men det kanske inte är samma hos alla banker :)

2011-08-03 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0