goodday

idag har varit en bra dag.
jag vaknade runt nio.
chillade till rickard & jessica vaknade.
när vi hade ätit frukost och grejat så åkte vi till syster marlene.
busade med miley och rickard grejade med deras dator som inte funkade så bra. 

sen drog vi ner till ljustern! 
solen sken och det var gött att vara där nere på "stranden". 
jag tog mitt första dopp i dag. det var ganska så kallt.
& det blev bara ett dopp :P sen glassade jag på land.
kl tre vad det dags för mig att hälsa på sjukhuset.
jag fick min första spruta för hepatit.
det gjorde inte speciellt ont & jag mår fortfarande bra. 
jag har bara lite ont i armen när jag lyfter den. 

kl fyra drog jag, rickard & jessica ner till dalarasten och åt! 
det var riktigt god mat där, mätta blev vi helt klart!
inte så farligt dyrt heller.

sen var det dags för dom två att styra hem sig till halmstad.
inte ofta man ser dom, men trevligt var det att få vara lite ledig & umgås. 

nu har jag varit & handlat popcorn & ska ladda för disneykväll med robin.
han ska bara sluta jobba först! så halv tio drar jag ut till skäve. 

innan dess ska jag bara till marlene en sväng till för att låna skrivaren.
en sak som man lär bifoga med visumet är sitt egna cv.
så det är väl lika bra att skriva ut det på en gång. 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0