hanna

första stoppet

nu är jag i västerås. jag kom hit till hanna halv sex igår! det var helt underbart att träffa henne igen. hon kom till tågstationen och mötte mig. sen tog vi bussen tillbaka till henne, vi köpte varsin pizza, satte oss på hennes balkong och pratade :) när vi ätit klart så tänkte vi korka upp vinet, men det gick lite sådär för vinkorken satt fast i flaskan. vi fick ta till en himla massa olika redskap innan vi lyckades få bort den :P vi höll på att dö av skratt under tiden men det gick bra ;D vi fick vårat korkvin och fortsatte prata. vi skulle ut på ett ställe som öppnade kl åtta men vi kom nog inte hemifrån förän kl tio. det var ju så himla mysigt att bara sitta i hannas supersköna soffa och bara prata, tiden flög iväg, pratet tog aldrig slut, vinet tog aldrig slut. men sen tillslut så var det dags att vandra in till stan. vi gick till teatern och kollade på ett band som spelade som hette turbo jam! det var det galnaste, konstigaste, underbaraste jag sett på länge. sångaren var en snygg tjej som var helt grym. hon hade ett grönt öra och svans! och dom drack mjölk på scenen, hon hade en himla inlevelse så det var väldigt kul att se på! mycket trevlig kväll ute i västerås.

idag är vi ganska så sega. vi har kollat på horton & ätit frukost.
nu ska vi dra oss ut på en promenad och sen handla lite saker till middag sen.
hannas lägenhet är supermysig och nu vill jag ännu mer ha en egen lägenhet igen.

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0