idag?

vad ska jag hitta på idag då tro? 
det är tråkigt att vara ledig om man inte ha nåt för sig.
jag var på bio igår och då när jag åt en godis så ramlade en del av min tand ur käften på mig o.O 
så idag lär jag ju såklart till tandis, man kan inte gå runt såhär heller.
jag fick en tid idag. kl tjugo i tre.
så då lär jag vara i säter tills dess.
här finns ju inget att roa sig med s:
jättetråkigt.
så nu känner jag att jag gick upp lite för tidigt s:

men kl nio så kan jag ringa polisen och höra om de fått våra brev och om de kan snabba sig lite. 
men inte mycket mer ut över det vad jag kan komma på. 
jag skulle väl kunna packa lite.. 
det börjar väl bli lite dags för det. 

jag har i alla fall fastnat helt för dessa låtar

the knife - marble house
the knife - like a pen 
the knife - neverland
the knife - na na na 
the knife - one hit
kultiration - en timme kvar att leva
kultiration - mörk ärnatten innan grynningen 
kultiration - rosenkvarts 
kanye west - runaway


bara så ni vet.
POFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0