packning

nu har jag börjat med packningen.
vi hittade en bra lista på internet som såg ut såhär:

linnen / t-shirts
shorts
badkläder
underkläder
en tjock tröja - ha på sig när man åker
ett par långbyxor - ha på sig när man åker
toaletthanduk
bra vandringsskor
sandaler - köp där
keps/sjal/solhatt - köp där
toalettartiklar
solkräm
portionspåsar tvättmedel
värktabletter,mediciner
plåster/bandage
kamera
solglasögon
försäkringspapper
banktfn nummer
pass
två likadana småfoton på dig själv
magpåse/halspåse för värdesaker
bok el.dyl
VISA kort
Baht - fixar vi i stockholm innan vi åker
Guidebok
[x] linnen / t-shirts
[x] shorts
[x] badkläder
[ ] underkläder - packar jag dagen innan jag åker
[ ] en tjock tröja - ha på sig när man åker
[ ] ett par långbyxor - ha på sig när man åker
[x] toaletthanduk
[ ] bra vandringsskor
[ ] sandaler - köp där
[ ] keps/sjal/solhatt - köp där
[ ] toalettartiklar - packar jag dagen som jag åker
[x] solkräm
[ ] portionspåsar tvättmedel - ska fixas
[x] värktabletter,mediciner
[x] plåster/bandage
[x] kamera
[x] solglasögon
[x] försäkringspapper
[ ] banktfn nummer - ?
[x] pass
[x] två likadana småfoton på dig själv
[ ] magpåse/halspåse för värdesaker - ska fixas
[x] bok el.dyl
[x] VISA kort
[ ] Baht - fixar vi i stockholm samma dag som vi åker
[x] Guidebok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0