rebecca + annika

tredje stoppet

jag tuffade vidare mot norrköping.
jag mötte upp cc som kom direkt från halkbanan.
vi vandrade hem till henne och lämpade av våra saker.
sen gick vi iväg för att handla lite käk, vi åt och snackade skit på balkongen! mycket mysigt.
hon skulle en sväng till farbror doktor så vi tog en glass i väntan på spårvagnen.
jag köpte den godaste glassmaken jag smakat på länge.
den hette tutti frutti marsmallows, galet god var den! 

besöket i norrköping fick dock ett ganska snabbt slut.
eftersom rebecca blev tvungen att åka hem till sala tidigt.
så jag tog ett tåg tillbaka till linköping, vandrade upp till annika & magnus.
ingen var hemma, så jag satt mig trappuppgången och väntade.
efter en stund kommer en icke vetande magnus gående upp för trappen.
han blev en aning förvånad när jag satt där på golvet och lurade :P

annika kom hem en halvtimme senare & vi myste i soffan och tittade på defendor. 
sen la jag mig i deras soffa och kunde tyvärr inte sova så mycket.
men det är ju sånt som händer. 

nu har vi haft en trevlig och lugn morgon hemma här.
vi har surfat, pratat, ätit frukost i lugn och ro.
jag har duschat och sminkat mig.
annika pysslar med sitt kort som julia ska få.
vi ska snart ta och rulla vidare mot tranås för att fira julia på sin 20 års dag!

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0