skruv

hej hopp. 
jag täntke dela med mig utav min fina semestervecka som jag har planerat så fint! 
efter jobbet imorgon ska jag iväg och träna en stund, sen styr jag åt rättvik & stannar över natten.
på lördag kommer jag tuffa iväg till Hanna i västerås någon gång under dagen!
så då får vi se vad vi hittar på, jag ska kika på hennes nya lägenhet iaf, sen kanske utgång? :) 
där kommer jag stanna tills på måndag, då ska jag vidare till linköping & annika & magnus!
där kommer jag nog stanna tills på tisdag och för att då åka vidare till CC i norrköping!! 
jag & cc kommer åka tillsammans till tranås & julia på onsdag för det är hennes födelsedag då! 
där kommer vi träffas en massa goa värmlandsvänner! 
anna, cc, lina, julia, jag & möjligen annika & hanna också! :D 
det kommer bli så himla gosigt att träffa alla igen.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0