torsdag

klockan är bara tio och detta har varit en väldans produktiv dag! 
jag vaknade kvart över åtta.
jag tittade på lite entourage tills klockan var nio.
sen var det bara att börja ringa till polisen igen.
det tog kanske en halvtimme innan jag fick tag på dom.
men det gick bra då i alla fall.
nu har jag kryssat i på rätt ställe och nu är det bara att posta breven. :)

jag har även bakat morotskaka.
den är till mina härliga arbetskamrater på jula. 
jag slutar där om inte så länge.



som vi alla vet så är det ju den 25 idag.
det ramlade in en hög med pengar till mig.
tyvärr så försvinner en stor del av det imorron.
jag har betalat räkningar
betalat in till polisen
betalat resan
betalat csn :S 

så jag känner mig ganska nöjd än så länge.
men ska susa iväg till jobbet om någon timme.
sen vidare till falun en sväng.
men efter det.. vem vet! :D 

jag har även kommit igång med mitt nya ica banken-kort.
det har jag skickat efter så att jag kan göra räntefria uttag i världen :D 
kan ju vara ganska bra tyckte jag! 

nu börjar det lukta gräddad kaka :D 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0