Jobb.

Jag fick precis ett mail av kassaledaren po Jula.
De vill ha tillbaka mig och att jag ska komma och jobba efter nyor!
Hur bra ar inte det?! :D
Det kanns riktigt bra att fo komma igong och tjana lite pengar.
Inte att glomma, att traffa alla goa manniskor po Jula! :)
Jag ser fram emot att jobba nar jag kommer hem!
Det mailet kunde inte kommit mer passande.

Och nu ar det bokat och klart.
Jag och Alex ska fira jul i Kopenhamn!!
Tjoho.

Nu ska vi strax ut och ata middag och shoppa det sista.
Saga hejdo till Bangkok och Thailand.
Imorgon klockan 08.00 gor bussen mot flygplatsen. (02.00 svensk tid).
Planet mot Istanbul lyfter klockan 11.50 (05.50 svensk tid).

Ciao!
Vi ses snart Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0