Sverige.

här kommer en liten snabb uppdatering.
lite tankar och saker som händer. 

varför får alla barn? 
jättemånga jag känner igen har barn nu eller väntar barn.
har folk inget bättre för sig? :P
verkar inte som det. 

men jag blir lika glad varje gång jag äter en fullkornsmacka med avocado på! 
gott att äta något annat än bara det ljusaste brödet man kan hitta. 

idag har jag röjt bort allt som min stora ryggsäck spytt ur sig.
nu ser det lite vettigare ut här, jag fick tillslut ordning på kaoset.
idag klockan tre ska jag vara på Må Bättre och skriva in mig.
nu är det dags att ta tag i träningen igen!
feels good man! 


dusch nu, sen frukost! 
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0