bra jävla dag!

det är nästan sjukt så trevlig denna dag har varit.
jag var så pigg & glad när jag vaknade imorse som sagt.
det höll i sig hela dagen! 
baletten gick så underbart bra!
trots att det var första gången jag var med på den här nya stångskolan.
men jag hängde fan med bra som fan ändå!
jag hade på mig min body också, så det kändes fint.
man får liksom som jädra fin hållning & bra känsla av att ha den på sig. 

det kommer bättre balettbilder senare.
jag & annika tänkte fota lite någon dag framöver! :D 
det vore kul. 

sen efter baletten så hade vi musik.
riktigt tråkig lektion. :P

det var dags för lunch efter det.
idag var det tacos så det var rush nere i matsalen.
gott som fan var det i alla fall! :D 
sen fick jag en mars av annika så det blev ännu bättre.
rickard ringde mig men vi hörde knappt vad vi sa för alla tjattrade som fan :P 
sen var det dags för anatomi med DL.
men vi ramlade som vanligt in på ämnet föda barn, moderkakor & allt sånt spännande. :P
vi tittade även på varandras ryggar, om vi var raka & om vi hade en jämn kurva när vi gjorde en sidfällning. 

sist men inte minst hade vi kör på schemat.
inte så himla spännande heller.
men vi sjöng lite roliga låtar & så innan vi slutade så passade några på att brista ut i sång a la disney! 
mycket trevligt avslut där tyckte vi. 

vår projektgrupp hade lite träning till vår föreställning där efter vi slutat.
så vår skoldag slutade runt halv sex.
då rejsade jag hem, började tvätta & greja i mitt rum.
så nu är det dammsugigt & golvet är torkat! 
nytt i sängen & tvätten är på tork just nu.
så jag har hunnit med mycket bra idag! 

jag har kört bil också!
annikas magnus är här.
han har bil som jag fick köra :D
så vi passade på att åka & handla lite.
nu när man slipper släpa allt hem.
så nu har jag lite chips här som jag knaprar på.
men jag ska strax gå ner & se om min tvätt är torr.
& innan jag lägger mig för att sova efter denna trevliga dag så ska jag skriva en utvärdering & skicka till läraren. 

jag känner mig himla nöjd med idag.
det kunde inte blivit så mycket bättre.
så jag bjuder på denna bild.
jag hittade nämligen mina solbrillor idag! 
& zooklubbor är underskattat gott. 

god jävla natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0