dåligt

nu går det inte nå vidare bra för mig alls..
jag har inte varit med fullt ut i skolan på tre veckor.
och det suger som fan, jag får ångest av sånt.
det började med urinvägsinfektion.. yay.
sen fick jag infektion i fingret.
som inte gått över än.
ska nog tillbaka till vårdcentralen imorgon.

inte nog med det så har jag blivit förkyld.
ont i halsen & hosta.
så jag kunde knappt somna igår.
vilket gör mig galen.
så nu sitter jag på elevhemmet.
jag vill inte smitta ner folk i klassen.
men jag lär gå till skolan på eftermiddagen för då har vi projektarbete.
jag & rebecka ska lära ut våran del av koreografin idag.
som vi fifflade ihop igår kväll. :P

det är jobbigt att man inte kan ta det helt lugnt & bli frisk när vi håller på med projektet.
man kan inte missa dom lektionera och vi måste få ihop våran del om vi ska komma vidare.
vi kan inte vänta med det så mycket längre för vi har inte all tid i världen på oss att få ihop det här.

så det går ganska segt för min del just nu.
jag vill mest bara gräva ner mig och komma upp när jag är frisk igen.
typiskt att allt ska komma på samma gång typ.
jag som alltid brukar vara så frisk liksom..
det irriterar mig som bara den.
aja nu har jag väl klagat klart för idag.
önska mig lycka till på att lära ut vår dans idag.
jag kan behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0