hyfsat

idag har jag mått hyfsat bra.
jag sov helt okej inatt.
fast jag vaknade ju en par gånger men ändå.
jag hade tänkt att titta på baletten imorse.
men jag var så himla trött.
så jag la mig och halvsov en timme ist.
sen duschade jag, vilket gjorde mig rätt pigg.
så städade jag lite här i mitt rum.
jag har ju i alla fall fått lite ork tillbaka.
jag var ner på lunchen & åt några pannkakor & skrattade åt adam :D

så det känns som att det är på rätt väg i alla fall.
bara det där dumma jag har i munnen kunde ta och försvinna så skulle jag vara nöjd!
nu ska jag lägga mig & halvsova på soffan till halv tre.
då ska vi greja med projeket! 

& snön värker ner btw. 
det har den gjort hela dagen.



POSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0