korv & sol

ja nu har vi haft våran friluftsdag.
den varade i fyra timmar, woho.
vi åkte ut i skogen till en stuga.
jag, elin & marie tog en timmes prommenad i solen.
sen kom vi tillbaka och värmde oss på elden lite.
satte oss i stugan och snackade.
då gick vi ut och grillade ett par korvar.
tittade på folk som åkte pulka :P
sen blev det stugan en stund igen tills de slängde ut oss för det ville städa den.
så vi ställde oss vid elden igen till vi började leka lekar för att fördriva tiden.
någon hade riggat upp högtalare och spelade musik.
någon hade bra musiksmak för de spelades kultiration :D 

kl två kom bussen tillbaka och hämtade oss.
dock försvann våra lärare i skogen.
de skulle ut å åka lite skidor i spåren.
men de hade inte hittat tillbaka när bussen kom s:

jag känner mig fortfarande rätt så kall.
lite seg i skallen också.
men om tjugo min så ska vi till aulan & repa.
dags för projekt igen.
men det är rätt skönt ändå.
för vad ska man annars hitta på här resten av dagen?
finns inte mkt vettigt att göra här inte :P

tre skoldagar till sen är det lov!
hurra, det ser jag fram emot! :) 
POSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0