lov

nästa vecka har vårt efterlängtade lov!
jag ser fram emot det!
jag ska göra så mycket roligt.

första helgen ska spenderas i Lindesberg tillsammans med Rebecka & Lina!
det blir en hel helg med många avsnitt av Vänner & massa gott. 

sen är jag jättesugen på att shoppa, så det ska jag hinna med under vecka.
samt en tripp till örebro & lämna cvn. det blir en del cvn ut i borlänge/falun med antagligen.
jag ska träffa en massa goa människor som jag inte sett på länge.
äta god mat, ta det lugnt & ladda om batterierna. 
det är mycket med projektet nu så det behövs. 
en sväng till coco thai vill jag hinna med, någon som är på? 8D 

sista helgen var det tänkt att jag skulle hälsa på Carro! 
hoppas det blir av, för det var himla länge sen vi sågs. 

nu ska jag äta en kiwi & dra tillbaka över till skolan.
två lektioner kvar idag samt projekt efter skolan står på schemat. 

imorgon tänkte jag förresten ha en telefon & datorfri dag.
så det kan bli svårt att få tag i mig just då. 
jag kände att det skulle vara skönt att ha en dag utan det! :) 

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0