nu jävlar!

nu är jag tillbaka minsann!
jag är mig själv igen!
jag vaknade innan klockan idag.
pigg och glad och jag mår fint.
så jävla skönt!!

sen jag vaknade så har jag fixat med tvätten.
dragit ur lakanen ur sängen, tagit bort mattan.
nu ser det jättetomt ut här inne.
men det behövs, jag har inte städat på länge. :P
sen kanske herr D kommer hit till helgen.
inte säkert, men jag hoppas på det :) 

så just nu, just idag, mår jag riktigt bra!
tjugo i nio har vi balett, enda dansklassen idag.
då jävlar ska jag ta i! :D 
och ha på mig min body som jag knappt använt. 
jag har inte dansat balett på hur jävla länge som helst känns det som.
ojoj, nu är det dags att svettas lite vid stången. 

just idag är jag stark, just idag mår jag bra!


nu är det inte så himla mörkt när man vaknar heller.
hur underbart är inte det då?! :D 

POFF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0