tillbaka.

nu jävlar är jag tillbaka.
min telefon har varit avstängd & legat i en låda hela dagen.
jag har inte startat datorn förän nu kl nio på kvällen.
jag behövde göra ordning mitt cv så det var okej tyckte jag :) 

det har varit rätt skönt att varit utan telefon & dator hela dagen.
jag blev bara en aning stressad imorse av att inte ha telefonen att kolla hela tiden. 
men det gick över ganska snabbt ändå. det var skönt att slippa känna sig tvungen att gå & titta på telefonen i varje rast mellan lektionerna & så vidare. det enda som jag saknat väldigt mycket är musiken.
så fort som jag kommer in i mitt rum så slår jag på musiken. vad jag än gör så vill jag ha musik. (: 

jag tycker ändå att det har varit skönt att varit utan.
man kan behöva en dag utan mobilen & datorn.
nu ska jag skriva mer cv, packa & sen sova! 

poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0