time will tell

jag går i skolan i 12 veckor till.
utanför det så har vi 3 veckors lov.
första lovet är nästa vecka.
sen två veckor i april. 

men alltså 12 veckor kvar.
vad fan ska jag göra sen?
kommer mina planer gå igenom?
vad gör jag om de inte gör det?
ojoj. 

det känns läskigt, roligt, sorgligt, spännande, konstigt. 
att lämna elevhemmet som jag flyttade in i 23 augusti 2010.
nu är det snart dags att lämna mitt rum här.
12 veckor är ju ingenting, det kommer gå så snabbt.
jag kommer verkligen sakna alla & att bo så här. 
fast det är påfrestande så är det underbart ändå. 
vad ensam man ska känna sig när man inte konstant har folk omkring sig. 

inte mycket att göra, tiden fortsätter gå, varesig man vill det eller inte.
nu ska jag lägga mig och sova, ensam i min säng.
mitt element har åkt hem tyvärr. 
men får som tur träffa herr D på lovet.
då ska vi bygga nintendo. mys! 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0