tisdag, snart fredag.

idag har det varit en intensiv dag.
vi har varit och intervjuat folk på förmiddagen.
eftermiddagen bestod av eget arbete & projekt.
vi kom i väg från skolan runt halv sex.
man blir helt snurrig i huvudet efter projektsakerna.
trött är jag nu i alla fall.
& jag ska iväg ner till stan också.
så ikväll kommer jag lägga mig tidigt & sova gott! 
ojoj. 

sen är det första februari idag.
så jag får lite panik.
jag har skickat ut två cvn.
usch.. inge kul alls.
och jag har liksom ingen ork eller tid just nu.
mycket i skolan med projektet & massa steg man ska sätta & komma ihåg. 
så det är rätt mycket just nu.

men det är bara tre dagar tills fredag.
så det känns bra :)

sen har jag även kommit på vilken låt jag ska göra mitt solo till antagligen.
jag har kommit på en liten början till låten until we bleed med lykke li & kleerup. :) 
så vi får se om jag kan fila fram något bra till den låten! 

nu ska jag äta en kiwi och sen greja vidare här. 
POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0