vilken dag.

ojoj. det har varit en riktigt lång dag.
på jazzen så blev det ingen vila.
anna gick på ordentligt.
men roligt var det!
sen modernt på det.
vi gick igenom en riktigt förvirrande koreografi.
ingen var pepp & lektionen var som en evighet.
lunchen slängde jag i mig för att jag skulle hinna fixa & skriva ut mitt cv.
jag var nervös för att vi skulle visa upp vår föreställning för handledare efteråt.
men det gick ändå helt okej. vi börjar få ihop det ändå.
det känns rikigt skönt, man kan gå på lov & slippa fundera på det. 

lovet kunde inte kommit bättre.
jag är helt slut i kroppen.
jag har ont lite här & där.
mitt huvud hänger inte med.
att dansa känns inte så jävla kul just nu.
för det har blivit för mycket & med pressen.
men efter lovet då är vi tillbaka.
utvilade & redo att göra klart det här! 
vår föreställning kommer bli awesome! 

hejdå elevhemmet.
hejdå värmland.
POFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0