balett!

tacka fan för att jag lyckades bli klar med baletten idag.
vi hade som uppgift sen måndags att göra fem stycken balettövningar. 
jag fick ju såklart ångest över detta. jag har ju inte dansat balett mer än en termin.
så jag var inte riktigt med på hur jag skulle få ihop det.
men nu är dom fan klara!
men sen är det ju ett par stycken till som ska vara klara till nästa vecka.
tur att jag har haft Annika idag som har hjälp mig! <3
annars hade jag nog inte kommit så himla långt alls. 
det kändes faktiskt lite jobbigt.
när man vill men det liksom tar stopp hela tiden.

men nu är jag nöjd att dom finns där ner skrivna på papper.
nu gäller det bara att jag fattar vad jag skrivit imorron.
balett har vi som första lektion imorgon bitti. 
det blir spännande.
då ska vi fortsätta med fler övningar. 
vi ska alltså få ihop vår egen stångskola själva.
ska bli skönt när det är klart! 

nu ska jag sova & antagligen drömma om balett! :P 
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0