helgen.

denna helg har gått fort som bara den.
men jag har hunnit med en del.
i fredags blev det inge party som det var sagt. så vi stannade på elevhemmet och softade. åt chips, såg på film och snackade, det kom hit en del danstjejer så det var trevligt!
lördag så började jag, maja & julia titta på desperate housewives från början. så vi tittade väl på det mellan 11 & 15 ungefär. sen tyckte vi att det var dags att röra på sig :P
vi skulle vara nere på stan & träffa några till klockan fem. så vi sminkade oss, klädde upp oss lite & drog ner till pizza house. jag & maja delade på sallad, bra var nog det för man fick så himla mycket! ^^
sen halv sju så gick vi till christina teatern för att möta upp alla andra dansare. vi skulle å titta på en revy som sara & banke var med i. så det gjorde vi & det var väldigt kul att se på ! dom var väldigt duktiga.
efter revyn var slut så gick vi alla hem till banke som bor därikring. där blev det party, jag drack likör 43 & mjölk. mycket gott! kvällen rullade på med wii, snack, lekar, dansande, spådom, berättelser osv.
jag, hanna, ninna & angelica lämnade bankes lägenhet runt kl fem på morgon. så vandrade hit i snöblandat regn. 
så jag la mig väl i sängen för att sova kl sex! så idag är jag en aning trött och seg. 

men jag har ändå hunnit med en del bra saker idag. jag har tvättat, städat mitt rum och kollat igenom mina bilder på hårddisken. så nu har jag skickat efter ett gäng bilder! :) ser fram emot att få hit dom. 

men jag har ju inte gjort det som jag skulle göra i helgen! jag skulle ju ha jobbat med balettövningarna.
jag har inte gjort ett skit på det där. :P men det ska vara klart på tisdag i alla fall. så jag har imorgon på mig.
då blir det seriöst pluggande :P 

men nu ska jag lägga mig, har inte sovit så många timmar inatt som sagt. 
pussnatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0