ont2

jag har fortfarande ont i huvudet.
det ville inte gå över tydligen.
men jag kom igenom danslektionerna iaf.
jag skippade sista delen av fysisk teater.
ont i skallen.
ömma muskler.
massage vore nåt. 

men nu ska jag inte bara klaga. 
jag & julia ska göra mat tillsammans idag.
jag har för första gången sen jag flyttat hit handlat kycklingfileér.
så ikväll ska vi göra currykyckling & ris!
kan behövas efter en sån här seg dag :P 

men vet ni?
på fredag kan vi ha vanliga kläder!!!!
då har vi inga danslektioner.
så vi behöver inte ha på oss träningskläder.
vi får ha vanliga kläder & BH på oss en hel dag!! 
gud så skönt & trevligt.
kunde nog inte bli en bättre fredag ;) haha. 

nu ska jag lägga mig & läsa om en katt & några råttor. 
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0