rent.

nu känns det bra! 
jag har använt tandtråd, borstat tänderna & använt munskölj.
fina grejer det. 
nu kan jag sova gott.
haha. <:

idag var det första dagen på terminen.
det gick väldigt bra tycker jag.
jag var ju lite nervös innan dock. :P
men vi hade modernt, det var kul & bara massa nytt material.
jag tycker det gick bra. 
sen hade vi jazz, också bara nytt material.
men väldigt mycket kul & jobbigt.
jenny hade filmmusik som tema så det var najs!
jag var väldigt trött efter dom lektionerna.
sen gick jag & några ner till coop & handlade.
så jag har rört på mig tillräckligt idag. 

jag ska bara förflytta mig till sängen snart.
kommer sova gott kan jag lova.
inge svårt att somna som igår kväll :P 

POFF. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0