16.00

jag älskar jordnötssås
första dagen så hade vi inte ätit så mycket. mer druckit oss lite mättare. sen på kvällen/natten så kom Ida på att vi skulle handla thai mat. det blev kycklingspett med jordnötssås och ris. det var tamefan det godaste jag varit med om. helt galet och maten försvann nästan lika snabbt som vi fick det. ojoj. :)

rapar som en man
det fick jag höra ett par gånger under festivalen. ja.. jag vet inte vad jag ska säga om det. kolsyra är dåligt?

charader är kul
på natten/morgonen till fredag satt vi på en bänk och drack. så mötte vi en ny vän, John, the big guy. av någon anledning kom vi på att vi skulle leka charader. han var den som fick utöva det och jag har aldrig varit med om bättre och roligare person att titta på! jag skrattade så jag grät.

laserblå ögon
det var folk som kommenterade mina ögon då och då. och finaste kommentaren måste ändå ha varit laserblå ögon. hur fint låter inte det? 



nog om det för nu. 
snart kommer Annika & Magnus hit. 
dom är på roadtrip och ska bo här hos oss inatt :)
hur trevligt som helst.
kul med besök.
dom är faktiskt första som hälsar på mig när jag bor här nu ^^

dom ska vi bjuda på grillat och lite go dricka när de kommer fram :D
jag har inte grillat sen jag var i värmland så det ser sjuka jag fram emot.
jag tog en liten lur nu på eftermiddagen så nu känner jag mig bättre! 

POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0