bramorgon

jag sov som en stock inatt!
det var nog bra, för nu känner jag mig piggare och friskare. 
jag har ny frilla som gör som jag vill.
jag har ätit jordgubbar i solen! 
då kan man ju bara må bra. 
jag har pratat med arrangören till volontärjobbet, ja, ni som inte hade hört det, jag ska till Thailand och arbeta som engelskalärare i 2-3 månader. han sa i alla fall att det nog blir till hösten, kanske sept-nov. det tyckte jag lät strålande. först var det sagt att det kunde bli till vintern. men det är ju så himla långt dit, så jag tyckte det lät bättre med hösten. då slipper jag vänta så länge också. jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med annars liksom. :)

nu ska jag strax dra mig till jobbet.
det känns bra att ha något att tänka på på jobbet.
dagen går lite snabbare då. :) 



POFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0